Personellkoordinator
For vår kunde ser vi etter en Personellkoordinator skal sørge for den daglige kommunikasjonen med kunder og utførende personell i forbindelse med forespørsler, mobilisering og oppdragsutførelse.
Personellkoordinator skal ivareta bedriftens prosesser innen ordremottak, personellmobilisering og oppfølging av kunder. Strukturering av dokumenter ifm. personellkompetanse og bistå ifm. fakturering ved behov.
Oppstart asap, langvarig oppdrag.
Ansvar og myndighet
- Ordremottak og oppdragsbekreftelser.
- Koordinering og mobilisering av personell og utstyr.
- Vedlikeholde og utvikle kundeforhold.
- Etablere kundeforhold.
- Innhenting av dokumentasjon og lage faktura underlag.
- Kompetanseoppfølging og arkivering av kompetansebevis
Arbeidsoppgaver
- Mottak av forespørsler og behandling.
- Kontroll av leveringsdyktighet.
- Ordremottak og bemanning av prosjekt.
- Mobilisering av personell (inkl. organisering av reiserute).
- Innhenting av underlag for fakturering.
- Mersalg mot kunder
- Arkivering og ajourføring av kompetansebevis.
- Bestilling av kurs og resertifiseringer.
- Rapportering av positive tilbakemeldinger, forbedringsforslag og avvik.
- Oppgaver i forbindelse med statistikk, analyser og rapporter.
Kvalifikasjoner
- Relevant høyere utdanning, evt. erfaring fra administrasjonsarbeid
- God kommunikasjonsevne, norsk og engelsk
- Gode generelle datakunnskaper
- Strukturert og evne til å arbeide selvstendig