On behalf of our customers in the oil and gas industry we are searching for a candidate to fill the position Accountant.
Startup ASAP. Long term assignment.
Examples of tasks that the position will be responsible for:
Please send your CV and application to post@rightskills.no and mark the application “Accountant”
Vi søker etter en Daglig leder som har gode evner til å bygge relasjoner, se markeds- og vekstpotensialet, som er genuint opptatt av matnæringen og som ønsker å ta Gladmat til neste nivå. Som daglig leder vil du ha en sammensatt rolle med stor påvirkningskraft for videre vekst og utvikling av både Gladmatfestivalen og året-rundt aktiviteter.
Ansvar og arbeidsoppgaver
Ønskede erfaringer, kvalifikasjoner og egenskaper
Vi tilbyr
Send din søknad og CV til post@rightskills.no, merk søknaden daglig leder Gladmat, spørsmål om stillingen kan rettes til Camilla Johannessen Mæland, daglig leder/partner, Right Skills as, tlf. 464 14 423. Søknadsfrist 5. november.
For vår kunde ser vi etter en lønnsmedarbeider, 80% stilling, oppstart 02.01.25
Aktuelle arbeidsoppgaver
Kvalifikasjoner
Ønskede kvalifikasjoner
Personlige egenskaper
Send din søknad og CV til post@rightskills.no
For en av våre operatørkunder søker vi etter en dyktig Senior HSE Professional.
Rollen har som ansvar å sørge for at vår kunde har en effektiv og kompetent 2. linje beredskap og at områdeberedskaps ressurser er tilgjengelig for våre operasjoner.
I ansvarsområdet tilligger det hovedoppgaver som:
• Planlegge treninger og beredskapsøvelser som bidrar til å utvikle kompetansen og ferdighetene til våre seks 2. linje vaktlag
• Ved behov rekruttere nytt vaktpersonell fra linjeorganisasjonen og forestå opplæring sammen med vår beredskapsleverandør
• Vedlikeholde og oppdatere 2. linje beredskapsplanverk.
• Være administrator for CIM herunder å holde dette oppdatert med beredskapsdokumentasjon og tiltakskort
• Opprettholde og utvikle samarbeid med interne og eksterne beredskapsaktører
• Samhandle med corporate beredskap ift trening og øvelser samordnet med 3.linje
• Ansvarlig for at område beredskapsressurser er bestilt og er tilgjengelig for våre asset og operasjoner offshore
• Planlegge og forestå ukentlig vaktbytte for 2.linje beredskapslag
• Ved behov under reelle hendelser bistå 2. linje beredskapslag administrativt
Erfaring kvalifikasjoner.
Vi søker etter en som har 5-10 års erfaring med 2. linje beredskap hos operatør, og gjerne kjennskap til områdeberedskapsløsningen som er på sokkelen.
Send din søknad med CV i dag til post@rightskills.no
On behalf of one of our customers we are searching for a candidate to fill the position Senior Contracts & Category Professional. Long term assignment.
This position is a part of Supply Chain Operations, Logistics & Subsea. We support the business in sourcing, contract management and procurement of material and services for daily operations.
In this position we are looking for a Contracts & Category Professional to work close with a wide range of internal stakeholders and our suppliers in a designated portfolio. You will be responsible for elaborating strategies, sourcing, negotiations and contract management. Joining our team, you will be part of a professionally strong, diverse and including team collaborating to ensure safe and reliable operations.
Typical work tasks can be:
Skills and qualifications:
Please send your CV and application to post@rightskills.no and mark the application “Senior Contracts & Category Professional”
Er du interessert i å jobbe som rådgiver for våre bedriftskunder?
Engasjeres du av å virkelig forstå kundenes behov, skape gode og langsiktige relasjoner, og levere de beste finansielle løsningene til enhver tid?
Sparebanken Vest har som ambisjon å bygge Norges beste sparebank, samtidig som vi gjør livet på Vestlandet enda litt bedre.
Vi satser tungt i Rogaland og skal utvide kapasiteten med en engasjert bedriftsrådgiver på Nærbø.
Vi søker derfor etter en lagspiller som er sulten på å skape resultater og som evner å identifisere muligheter – for dine medarbeidere, forretningsområdet og banken som helhet.
Vil du være en del teamet på Nærbø når vi sikter mot nye høyder og skal videreutvikle Norges Beste Sparebank i vår region?
På kontoret på Nærbø jobber det 10 rådgivere, hvorav 6 i privatmarkedet og 4 i bedriftsmarkedet, i tillegg har vi flere eiendomsmeglere på kontoret. Det er et godt miljø, og et erfarent team som har lang fartstid fra bransjen, og som drives av å utvikle banken og regionen videre.
Er du interessert i å jobbe som rådgiver for våre bedriftskunder?
Hva skal du gjøre:
Hvem er du:
Hvorfor skal du velge oss:
Alt vi i Sparebanken Vest gjør, gjør vi for at livet på Vestlandet skal bli bedre. Å være en sparebank betyr at vi gir tilbake store deler av overskuddet vårt, noe som gir oss en viktig rolle i verdiskapingen som skjer på Vestlandet og i lokalsamfunnene. Det er vi stolte av!
Vi ønsker å gi kundene våre den beste kundeopplevelsen, samtidig som vi hele tiden jobber for å bidra til et bærekraftig samfunn og å gjøre livet på Vestlandet enda litt bedre. For å lykkes med dette, er vi genuint opptatt av at flinke, sultne folk både får stor grad av tillit, selvstendig ansvar og muligheter til å utvikle seg. Hos oss får du spennende muligheter i en bank med sterk merkevare og stor lokal beslutningsmyndighet.
Vi har sterk tro på at ulike bakgrunner, erfaringer og egenskaper bidrar til at vi løser utfordringer på en bedre måte. Vår ambisjon er å skape en arbeidsplass hvor du får utfordret deg selv og bruke alle dine ferdigheter til å nå ambisiøse mål – sammen! Om du liker å jobbe sammen med andre på et vinnerlag hvor vi tar læring på alvor, gjør hverandre gode og ønsker på ekte at andre skal lykkes, da er Sparebanken Vest rett plass for deg.
Vi skal gi deg de beste forutsetninger for å lykkes, gjennom et svært kompetent, givende og energisk miljø.
Send din søknad og CV til oss i dag, post@rigthskills.no
Duties and key responsibilities:
The main purpose of this position is to maintain an overview of inventory and provide day-to-day support on matters relating to proactive Inventory management and inventory optimisation (D&W).
Our customer is open for newly graduated candidates.
Important tasks are to:
Qualifications:
Personal qualities:
Please send your CV and application to post@rightskills.no and mark the application “D&W warehouse controller”
HR Advisor
On behalf of one of our customers we are searching for a candidate to fill the position as HR Advisor.
In this role you will provide independent support and advise organization in HR related matters. Startup as soon as possible and long term assignment.
Main Activities & Responsibilities:
Requirements:
On behalf of one of our customers we are searching for a candidate to fill the position as Procurement & Inventory Professional. Startup asap, long tirm assignment.
In this role, you will be responsible for purchase materials/services and supporting Drilling & Wells (D&W), ExpRes and Indirect of simple or complex nature in accordance with prescribed purchasing procedures and processes.
Job Description:
Qualifications:
Personal traits:
Please send your CV and application to post@rightskills.no and mark the application “Procurement & Inventory Professional”