Ansvar / stillingsbeskrivelse:
Bidra til utvikling av selskapets strategi og ansvar for selskapets overordnede mål
Bidra aktivt til en positiv kommunikasjon mellom ansatte i selskapet i Norge og internasjonale divisjoner
Overordnet ansvar for HR-leveranser for ansatte på land og til havs
Overordnet ansvar for avdelingen
Overordnet ansvar for å påse at bemanningen av fartøy er i samsvar med pålagte krav
Ansvarlig for å utvikle og implementere HR-initiativer, prosesser og prosedyrer for ansatte på land og til havs
Gi råd og bistand til landbaserte ledere, ansatte på land, samt fartøypersonell i personalsaker
Ansvarlig for å sikre at retningslinjer innen arbeidslovgivninger, tariffavtaler og prosedyrer til enhver tid blir overholdt
Overordnet ansvar for lønn
Ansvarlig for forsikrings- og pensjonsordninger
Ansvarlig for å utarbeide og håndtere årlige budsjetter og prognoser knyttet til personalkostnader
Kompetanse:
Bachelorgrad, fortrinnsvis innen HR-ledelse. Relevant erfaring kan kompensere
Minimum 1 – 3 års erfaring fra tilsvarende stilling
Erfaring med HR-prosesser er en fordel
Solide organisatoriske-, administrative og kommunikasjonsevner
Evne til å prioritere oppgaver, samt jobbe systematisk
Løsningsorientert, strukturerte og evnen til å jobbe selvstendig
Gode fremstillingsevner skriftlig og muntlig, i norsk og engelsk
Send din søknad og CV til post@rightskills.no