
Vi ser etter deg som har noen års erfaring som innkjøper innen olje/gass industrien. Rollen innebærer tett samarbeid med Rig Manager/Operations Manager og andre nøkkelpersoner i organisasjonen.
Oppstart senest 02.01., langvarig oppdrag.
Hovedansvarsområder
Mottak av bestilling/varer i henhold til etablert prosedyre.
Sikre vedlikehold og effektiv fordeling av innkjøpskostnader og ressurser.
Jobbe tett med lager ansvarlig offshore for å optimalisere driften.
I tillegg til bestilling av reservedeler og utstyr, skal innkjøper sørge for at utstyr som sendes til vedlikehold blir håndtert dersom «WO» skal utføres.
Sørge for at innsending av utstyr skjer i henhold til etablert prosedyre.
Ukentlig og månedlig oppdatering av KPI-skjemaer.
Bidra til å forbedre den økonomiske flyten ved å optimalisere leverandør inntekter og fakturaflyt.
Delta i utarbeidelse av rammeavtaler for korrekt rapportering av inntekter.
Koordinere rammeavtaler i henhold til etablerte retningslinjer.
Øke markedskunnskap for å oppnå best mulig pris og kvalitet. Forhandle med leverandører for å sikre de beste betingelser
Tett kommunikasjon med kostnadskontroller ved finanssenteret.
Opprettholde god kontakt mellom land- og offshore organisasjonen.
Samarbeide med andre team for å oppnå de beste leverandøravtalene.
Kvalifikasjoner
Erfaring fra logistikk og innkjøp.
Bachelorgrad er ønskelig for denne stillingen. Relevante studier kan være: Innkjøp/logistikk, økonomi eller tekniske fag. Erfaring kan kompensere for manglende formell utdanning.
Nøkkelkompetanse: orden, oversikt, struktur, god evne til å planlegge og koordinere flere oppgaver samtidig.
Gode IT-kunnskaper og gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk, muntlig og skriftlig.
Send din søknad med CV til post@rightskills.no




